ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

   Στις περιπτώσεις που προκύψει τεχνικό πρόβλημα ή δυσλειτουργία με το προϊόν ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, (με δική μας χρέωση μας αποστέλλετε το προϊόν) τότε είναι εφικτή η αντικατάσταση του με νέο εντός 3 ημερών, σε περίπτωση διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, αποστέλλοντας e-mail στο info@Toneradiko.gr γνωστοποιώντας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

ΌΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Η ημερομηνία αγοράς, με την ημερομηνία αποστολής e-mail (γνωστοποίησης του προβλήματος) να μην ξεπερνά τις 14 ημέρες.
  2. Εφ’όσον έχει παραληφθεί λάθος προϊόν, να μην παραβιαστεί η συσκευασία και να είναι στην αρχική της κατάσταση.
  3. Πριν προβείτε σε οτιδήποτε, καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  4. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του αναλωσίμου, λόγω κακής χρήσης του (εξωτερική φθορά, σπάσιμο) ή βλάβης του εκτυπωτή, η εταιρία δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του αναλώσιμου.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Φροντίστε να υπάρχει 1-2 σελίδες εκτύπωσης, ώστε να είναι διακριτό το πρόβλημα που υπάρχει στο συμβατό ή ανακατασκευασμένο toner. Η εκτύπωση να έχει γίνει μέσω του υπολογιστή και όχι φωτοτυπία από το scanner του εκτυπωτή!!!
  3. Αποστείλλατε το δέμα με το ίδιο πρακτορείο ταχυμεταφορών, από το οποίο σας παραδόθηκε και στη διεύθυνση από όπου εστάλη αρχικά.

Σας ενημερώνουμε, πως σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πληρεί τους παραπάνω όρους ή διαπιστωθεί κακομεταχείριση του προϊόντος, τότε επιστρέφετε πίσω στο πελάτη με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 6974714827 είτε με e-mail στο info@Toneradiko.gr.